Incentive Holland heeft de Brabanthallen in ’s
Hertogenbosch omgetoverd in een WinterVillage. Van 5 januari tot en met 1
februari kan men in de historische Heusden en Altena Hal het stijlvolle
winterdorp, met een ijsbaan van 400m2 bezoeken.
Rondom de feestelijk verlichte ijsbaan is er voldoende
ruimte voor bars, buffetten, podia en dansvloeren. Een uitgelezen mogelijkheid
voor bedrijven en instellingen om een personeelsevents te organiseren.
WinterVillage 2006 / 2007 wordt geproduceerd door Incentive
Holland i.s.m. Loco Enzo,
die de volledige marketing en pr van WinterVillage verzorgen. Na 4 succesvolle
jaren in Nieuwegein te zijn gestart, is dit jaar de eer aan ’s-Hertogenbosch.
Incentive Holland en Loco Enzo werken volgens het
‘share-costs-share-pleasure-principe’. Een principe dat grootschalige producties
zoals WinterVillage maakt voor elk bedrijf.
Voor meer informatie over WinterVillage bel met Roger Schreurs van Loco
Enzo, telefoon 06 1881 8235.