Neurowetenschappelijk onderzoek met het bewijs voor de kracht van live events gaat mondiaal

25-09-2020 - EVENTBRANCHE NEURO ONDERZOEK - Het onderzoek der onderzoeken voor onze branche: 'Een live event is het meest geschikte medium wanneer je informatie wilt delen'. Een conclusie die als nooit te voren, wetenschappelijk onderbouwt, een lans breekt voor ons vak. En de wereld? Die pakt het nieuws form The Netherlands op...

Voor zij die het even gemist hebben, op EventBranche.nl vind je een landingspagina met alle informatie over de resultaten van het onderzoek, in het Nederlands en in het Engels

Omdat we als Nederlandse EventBranche enorm trots mogen zijn dat dit onderzoek hier zijn oorsprong vond, met partners Neurensics, D&B Eventmarketing, RAI Amsterdam, DPG Media en Party Rent Group, die wat ons betreft een online staande ovatie verdienen. Het zorgde voor de spotlights op Nederland, kijk maar eens naar een korte bloemlezing:

  • EventoPlus (Spanje)

Un estudio científico holandés demuestra el impacto de los eventos presenciales en el cerebro

  • Kongres Magazine (Balkan)

Neuroscience: What goes on in our mind when visiting a live event?

  • Eventplanner.be (Belgie)

Breinmeting toont meerwaarde live events aan

  • TravelDailyNews (internationaal platform)

Brain research shows added value live events

  • Event Point International (Portugal)

Cérebro mais ativo em eventos ao vivo, diz estudo neurocientífico

 

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners