Neurowetenschappelijk onderzoek: de kracht van live events blootgelegd

Dit is de pagina op EventBranche.nl waar alle eventprofessionals, alle eventmarketeers, communicatieprofessionals, merken en organisaties het bewijs vinden om niet langer op basis van onderbuikgevoel aan te hoeven tonen dat live communicatie en/of experience marketing de meest effectieve communicatietool is. Een Nederlandse hersenonderzoek tijdens de Huishoudbeurs en bij de Universiteit van Amsterdam toonde namelijk de meerwaarde van live events aan.


 

Persbericht: Live events make the brain invest in your message (NL)

Wat gaat er om in het brein van mensen wanneer zij een live event, zoals een beurs bezoeken? In een uniek onderzoek hebben vijf bedrijven uit de eventbranche hersenonderzoek laten doen naar het effect van een beursbezoek op het onderbewuste:

>> Bekijk hier het volledige persbericht: 

Nederlands hersenonderzoek toont meerwaarde van live events aan

 


 

NEW LIVE talkshow over het neuro onderzoek:

 



Speciale editie EventBranche Magazine: het Volgend Jaarboek

De komende weken zal EventBranche.nl op basis van dit onderzoek een redactionele special publiceren. Wat betekenen de uitkomsten voor marketing en communicatie? Wat betekent het voor experiences en evenementen? Gecombineerd met enkele ontwikkelingen in de evenementenindustrie, antwoorden op vragen voor evenementen binnen de corona-crisis en enkele perfecte cases, is dit dat ene magazine dat je voor altijd bewaart. Wil je op de hoogte worden gesteld wanneer deze publicatie 'live' gaat? Stuur ons dan een mailtje ovv 'Special Edition' en je bent de eerste die het weet: sjoerd@eventbranche.nl 

 


 

DOWNLOAD THE PRESS RELEASE in English or CLICK ON THE LOGO BELOW:
 


 

 

Neuroscience research and LIVE
  • Download the research logo:

 

  • Download a picture of the research (royalty free photo)

 

Zij maakten het neuro-onderzoek mogelijk:

Over Eventbranche.nl en onderzoekspartners:
 

  • EventBranche.nl is het landelijke platform voor de business to business eventprofessional. www.eventbranche.nl
     
  • D&B Eventmarketing organiseert al meer dan 35 jaar Onderscheidende Events met verhalen die je bij blijven. www.db-eventmarketing.nl
     
  • DPG Media is het grootste mediahuis van Nederland. Haar media komt al decennia lang dagelijks over de vloer bij miljoenen Nederlandse huishoudens. www.dpgmedia.nl
     
  • Party Rent Group is een internationale event-supplier met 24 vestigingen in negen landen. Al geruim 25 jaar verzorgen zij de inrichting en aankleding van events en de daaraan gekoppelde event-logistiek. www.partyrent.com
     
  • RAI Amsterdam is een internationale beurs- en congresorganisatie. Sinds 1893 zet zij zich in om verschillende werelden, mensen en markten bij elkaar te brengen. In binnen- en buitenland. www.rai.nl
     
  • Neurensics is een neuroscience bureau dat helpt met het verbeteren van merk-, marketing- en reclame-inspanningen. Methodieken die breinactiviteit registreren, brengen ons dichter bij de waarheid. www.neurensics.com
© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.