
Het is ons best duidelijk dat we heel veel nieuwe mogelijkheden en kansen hebben en dat we met die innovaties en ontwikkelingen nog effecter kunnen zijn, maar alleen in het topje van de markt wordt echt doorgepakt, al lijkt het aan de vooravond staan, nu toch langzaam maar zeker om te slaan in een blijvende verandering. Dat bewijzen de cijfers uit het NIDAP Evenementenonderzoek ook:

Hebben steeds vaker een online component (bijvoorbeeld streaming)
JA 16,5 procent

Veel meer over het NIDAP Evenementenonderzoek in het EventBranche Magazine dat binnenkort naar onze leden wordt gestuurd en via onderstaande links:
NIDAP: ook uw onderzoek
Het NIDAP onderzoek is een continu onderzoek, dat steeds weer opnieuw wordt uitgevoerd. Strategische vragen over merk en markt kunnen door marktpartijen worden ingevoegd. Bent u hierin geïnteresseerd vraag dan geheel vrijblijvend een offerte aan.
Behoefte, budgetten en merkpositie
In het jaarlijkse onderzoek staan de merk en marktontwikkelingen van de landelijke event en beurslocaties, catering en de organisatie centraal. Gekeken wordt naar behoefte, budgetten en merkpositie. Speciale aandacht is er voor de houding ten opzichte van sponsoring, internettechnology en duurzaamheid bij zakelijke events.
Voor meer informatie over dit onderzoek:
drs. Paul van der Wal | paulvanderwal@nidap.com