Mitchel begon eind 2010 zijn loopbaan bij iMediate. In de jaren die volgden bouwde hij aan sterke relaties en groeide hij uit tot een vertrouwde naam binnen de live-industrie. Zo was hij commercieel verantwoordelijk voor titels als EB Live en Entertainment Business, en werkte hij via de EB Live Festival Guide nauw samen met organisatoren en partners uit de festival- en evenementenwereld. Ook in de IT-sector heeft hij zijn sporen verdiend dankzij zijn werk voor IT-vakblad ChannelConnect.
Over zijn overstap zegt Van der Heide: ‘Na vijftien prachtige jaren bij iMediate en EB Live is het tijd voor een nieuw hoofdstuk. Weeztix is een ambitieus en innovatief bedrijf dat de markt op een frisse manier benadert met zijn ticketing-, cashless- en accreditatiediensten. Ik heb enorm veel zin om daar vanaf januari mijn steentje aan bij te mogen dragen en na 15 jaar berichtgeving over de branche, nu zelf direct onderdeel van de branche uit te mogen maken en hen als klant te mogen bedienen.’
Over Weeztix
Weeztix biedt een veelzijdige, wereldwijde ticketingoplossing voor evenementen van elk formaat. Het systeem is gebouwd voor flexibiliteit en innovatie, zodat alles moeiteloos wordt geregeld – van intieme bijeenkomsten tot de grootste festivals. Het opzetten van een online ticketshop is snel en simpel, met talrijke opties om de wensen van organisatoren te realiseren en een soepele integratie met hun favoriete tools te garanderen. Weeztix wil de hele ervaring voor zowel organisator als bezoekers naar een hoger niveau tillen. Dit doen we met een reeks sterke extra diensten, zoals cashless betalingen, accreditatie en handige analysetools. Weeztix is onderdeel van de Weezevent Group, samen met Weezevent, Weeztix, Kaboodle en de recente aanwinsten Sjef en Gigz.