Inspiratie+voor+een+intern+evenement%3A+Loblaw+zet+collega%27s+in+schoenen+van+hun+klant
Nieuws

Inspiratie voor een intern evenement: Loblaw zet collega's in schoenen van hun klant

INTERNE EVENEMENTEN - Loblaw, de voedingsretailer van Canada, koos voor hun 2020 kick-off voor een gouden eventconcept. Het interne evenement won al vele prijzen, waaronder de Ex Award voor beste B2B Conference or Event. De vele duizenden medewerkers van Loblaw kwamen tijdens het evenement in een nagebouwd Canadees dorp en kropen letterlijk in de huid en schoenen van de 'eindklant' van de Loblaw supermarkten.

EX Awards WINNER
Client: Loblaw
Campaign: Loblaw National Kickoff 2020
Agencies: Mosaic, Taylor Group, Plutino Group, FMAV

Met de pay-off en visie van Lablow, Live Life Well, als terugkerend thema in het evenement, werden de duizenden collega's niet alleen letterlijk in de huishoudens van hun klanten geplaatst, maar kregen ze in het tweede deel van het evenement ook inzicht in de verschillende merken en hoe zij een bijdrage leveren aan de live life well visie.

© 2021 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.