
Organisatoren kunnen hierdoor eenvoudiger hun fans activeren, meer kaartjes verkopen en sterkere communities bouwen rondom hun evenementen. Grote namen als Amnesia Ibiza en festivalorganisator Par-T (o.a. Harmony of Hardcore, Festyland en 7th Sunday) maken als eersten gebruik van deze nieuwe aanpak.
‘We groeien snel in Nederland, en deze samenwerking met CM.com helpt ons om ook internationaal verder te groeien’, zegt Benjamin Havenaar, oprichter en CEO van Innercrowd. ‘Organisaties beseffen steeds meer hoe belangrijk het hebben van een echte connectie met hun community is. Door onze technologie te verbinden met het ticketingsysteem van CM.com, maken we community-marketing schaalbaar en toegankelijk.’
‘Ons doel is om organisatoren te helpen met technologie die tastbare resultaten oplevert’, aldus Bart Peute, Head of Product bij CM.com. ‘Met de ambassadeurs tool van Innercrowd geven we hen een slimme manier om meer mensen te bereiken, de band met fans te versterken én de verkoop te stimuleren.’
Meer dan alleen ticketing
CM.com levert geavanceerde ticketing- en klantoplossingen aan podia, festivals en organisatoren wereldwijd. Door de integratie met Innercrowd kunnen hun klanten nu ook profiteren van fan loyaliteit, mond-tot-mondreclame en community interactie – allemaal vanuit één platform.
Met het festivalseizoen 2025 in aantocht, waaronder de seizoensopening van Amnesia Ibiza op 10 mei en meer dan 150 geplande evenementen deze zomer, wordt de samenwerking direct op grote schaal ingezet.
Fotocredits: We Make it Spark