14 december 2006

'Hooligans' bederven bedrijfsborrels

Rubrieken

Bedrijfsborrels willen nog wel eens uit de hand lopen. Hotels en Congrescentra onderkennen het probleem, maar ondernemen vrijwel nooit stappen. De 'Hotel Hooligans' zijn immers goed betalende klanten.

Dat meldt de website intermediair.nl. 'Volle cognacflessen vlogen door de ramen, systeemplafonds werden naar beneden getrokken en muren ingetrapt. Het was een ongewone kerstborrel, afgelopen jaar bij PricewaterhouseCoopers aan het Amsterdamse Prins Bernhardplein', geeft intermediair.nl als voorbeeld.

Reputatie kapot

'Hotels en conferentieoorden enerzijds en grote bedrijven en kantoren anderzijds houden elkaar in een vreemd soort houdgreep’, aldus het artikel op Intermediair.nl. De schade wordt doorgaans meteen betaald door de bedrijven uit angst voor reputatieschade, staat in het artikel te lezen.

Een herkenbare situatie? Of voorbeelden van evenementen die op een dergelijke wijze uit de hand zijn gelopen? Laat het ons weten: mailto:redactie.fz@reedbusiness.nl