feestcaravaan
6 juni 2025

Gezinsuitbreiding bij De Feestcaravan; twee feestbeesten erbij

Rubrieken

Het succesvolle entertainmentbedrijf De Feestcaravan zit niet stil. Sterker nog: het raast keihard door.Door de groeiende vraag naar mobiele feestconcepten breidt het bedrijf zijn feestfamilie uit. En hoe!Met trots maakt De Feestcaravan bekend dat karaokecaravan.nl en discocaravan.nl van Triomf Agency vanaf vandaag officieel deel uitmaken van het bedrijf – inclusief websites, merken én natuurlijk de bijbehorende caravans.

Waar er ook feest wordt gevierd – op een (zakelijk)festival, bruiloft of bedrijfsfeest – De Feestcaravan staat bekend om originele karaokeconcepten die niemand vergeet. Met deze overname zet het bedrijf een slimme stap: nóg meer aanbod, nóg meer beleving en vooral nóg meer feest.

Joep Lubberdink, mede-eigenaar van De Feestcaravan: ‘De afgelopen jaren is De Feestcaravan uitgegroeid tot een begrip in mobiel entertainment. We merken dat klanten steeds meer op zoek zijn naar totaalbeleving en flexibiliteit. Door deze overname kunnen we sneller schakelen, meer tegelijk aanbieden én onze feestvloot uitbreiden met twee herkenbare concepten.’

Veel liefde en vakmanschap

De Feestcaravan heeft nu het volledige eigendom van karaokecaravan.nl en discocaravan.nl: de caravans, de merken, de sites – alles. Beide worden voortaan exclusief beheerd en ingezet door het team van De Feestcaravan. Sjors Maass, medeoprichter en verantwoordelijk voor de bouw en styling van de caravans, vult aan: ‘We steken veel liefde en vakmanschap in elke caravan. Met deze overname krijgen twee mooie wagens een tweede leven binnen onze vloot. We hebben er zin in om ze in Feestcaravan-stijl te laten schitteren op nieuwe events.’

Met deze uitbreiding zet het bedrijf zijn positie als marktleider in mobiele muziekbeleving extra kracht bij. Hoe zien de mannen van De Feestcaravan de toekomst? Zingen op wielen, dansen in het gras en feesten tot je stem er schor van is.