BrandEx+Awards%3A+Mercedes%2DBenz+Global+Training+Experience+Dresden+2019+beste+interne+event
Nieuws

BrandEx Awards: Mercedes-Benz Global Training Experience Dresden 2019 beste interne event

EVENEMENTENAWARD - Dat interne evenementen, trainingen of bijscholing verre van saai hoeven te zijn, zeker als je ze inricht als het beste event van Duitsland, dat wisten we al. Maar Mercedes laat met Mercedes-Benz Global Training Experience Dresden 2019 zien hoe je dat doet.

Mercedes-Benz Global Training Experience Dresden 2019

Category: Best Motivation / Best Employee Event

GTE Dresden 2019 Mercedes Benz Global Training Experience from jangled nerves on Vimeo.

Jury statement:

Een ultramodern trainingsevenement waarbij deelnemers werden ondergedompeld in een digitale en technologische trainingservaring. Een case study voor elke universiteit voor evenementbeheer om te presenteren als het perfecte trainingsevenement. De jury begreep meteen dat deze ‘digitale deep-dive training’ de beste van het beste was.

 

THE OPEN CAMPUS – Mercedes-Benz Global Trainings Experience 2019 Dresden Digital transformation is leaving its mark all over commercial business. Which is why Mercedes-Benz have invited their 14.500 strong, global sales team from 71 markets worldwide to join them at Dresden Exhibition Center. Here – over a two-month period – they’ll combine completing a physical training circuit with a digital educational experience. The two-day training takes place under the motto

»THE OPEN CAMPUS« and turns the exhibition area in an oversized, accessible interface. Already at the joint opening session participants sense their active role in a new digital movement. The brand’s own transformation becomes experiential when the sales team »ENTER THE GRID«. Housed in a listed building an immaterial, digitalized architecture leads from space to space. Alongside umbrella themes like the EQ City – the Mercedes-Benz future of electronic mobility - product innovations and a driving experience the training ground can be individually configures. Therefor the »LEARNscape« offers staff the chance to individually map their very own digital learning path and depending how digitally savvy they are.

THE OPEN CAMPUS experience is completed with a closing session to share and to consolidate the new knowledge and training content. Two days “Digital Deep Dive” in brand, products and sales tools. The Mercedes-Benz Global Trainings-Experience 2019 is a state of the art experience in the fields of real and digital seamless B2B communications.

 

Benieuwd naar de andere winnaars van BrandEx? Dit zijn de beste evenementen van Duitsland:

BrandEx Awards: Samsung wint award voor beste Brand Activation Event

BrandEx Awards: Samsung wint award voor beste Brand Activation Event

30-01-2020 ...internationale vakbeurs voor live communicatie en experience marketing, was dit jaar voor de tweede editie BrandEx en de BrandEx Awards. Daar werden in 5 categorieen prijzen uitgereikt voor de beste eventmarketing...
BrandEx Awards: Mercedes-Benz Global Training Experience Dresden 2019 beste interne event

BrandEx Awards: Mercedes-Benz Global Training Experience Dresden 2019 beste interne event

30-01-2020EVENEMENTENAWARD - Dat interne evenementen, trainingen of bijscholing verre van saai hoeven te zijn, zeker als je ze inricht als het beste event van Duitsland, dat wisten we al. Maar Mercedes laat met Mercedes-Benz... Lees verder »
BrandEx Awards: het briljante concept van VOK DAMS voor BMW wint PR Award

BrandEx Awards: het briljante concept van VOK DAMS voor BMW wint PR Award

30-01-2020EVENEMENTEN AWARD - Dit evenement maakte op de redactie enorm veel indruk: een parel uit de VOK DAMS stal voor BMW. BMW Vision iNEXT World Flight is creatief, effectief en bovenal slim en totaal anders. In samenwerking... Lees verder »
BrandEx Awards: InvestmentAktuell 2019 wint met indrukwekkende Da5 Le6en 2ählt

BrandEx Awards: InvestmentAktuell 2019 wint met indrukwekkende Da5 Le6en 2ählt

30-01-2020EVENEMENTEN AWARD - InvestmentAktuell 2019 – Da5 Le6en 2ählt. Alleen de naam van dit awardwinnende evenement roept al veel nieuwsgierigheid op. InvestmentAktuell won Best Corporate Event. En terecht want deze Duitse... Lees verder »
BrandEx Awards: RHIZOME wint met Connected Kitchen Conference

BrandEx Awards: RHIZOME wint met Connected Kitchen Conference

30-01-2020EVENEMENTEN AWARD - Tijdens de BrandEx Awards werd ook een prijs uitgereikt voor Best Conference. RHIZOME sprong er volgens de jury bovenuit met een niet-alledaagse concept voor hun Connected Kitchen Conference. Lees verder »
© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.