Barcelona kan zich niet langer verbergen met nieuw incentive- en eventbureau OCULTO

08-04-2019 - Anouck Soons, voorheen werkzaam bij de Arjan van Dijk Groep en The Communication Company, laat met haar bureau OCULTO zakelijk Nederland kennis maken met het échte Barcelona.

Barcelona is al jaren één van de populairste bestemmingen voor incentives, meetings en events.
Het is niet voor niets de thuisbasis van IBTM World, wereldwijd hét toonaangevende evenement voor de incentive- en eventbranche. De mediterrane metropool biedt alle elementen voor een spraakmakende personeelsreis, teambuildingactiviteit of zakelijke bijeenkomst, echter ervaren maar weinig bezoekers het authentieke Barcelona. 

“Iedereen kent de toeristische trekpleisters zoals de Sagrada Família, voetbalstadion Camp Nou en La Rambla. Deze bekende highlights zijn zeker het bezoeken waard, echter heeft Barcelona veel meer te bieden. Het zijn juist de verborgen parels op het gebied van kunst, cultuur en gastronomie die de stad zo geliefd maakt bij de inwoners. Met OCULTO combineer ik als bestemmingsspecialist mijn liefde voor Barcelona met mijn kennis op het gebied van hospitality, evenementen en live communicatie. Door middel van unieke en inhoudelijke programma’s, die aansluiten bij de doelgroep, help ik bedrijven de juiste connectie te maken met hun medewerkers, klanten of partners”, aldus Anouck die sinds 2017 in Barcelona woont. 

OCULTO werkt onafhankelijk samen met gespecialiseerde lokale partners en onderscheidt zich door de combinatie van creativiteit, expertise en lokale aanwezigheid. Meer weten? www.ocultobarcelona.com

>GERELATEERD uit Eventbranche Select®

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners