Artishock+bestaat+25+jaar%2C+wat+een+gekke+gewaarwording
Persberichten

Artishock bestaat 25 jaar, wat een gekke gewaarwording

EVENEMENTENBUREAU - “25 jaar, wat een tijd! Ik werd overvallen door gevoelens van trots, energie, geluk, kracht, blijdschap, en toch ook een beetje die van melancholie en allenigheid. Wat heb ik mooie opdrachten, fijne leveranciers en een goed team om mij heen. Met elkaar maken we verhalen voor uiteenlopende opdrachtgevers. Verhalen die verrassen en bijblijven.

Ik ben Artishock begonnen in de kunstwereld in Parijs, ging toen door naar de Tour de France en de FIFA, kwam terug naar Nederland om de ‘tent’ uit te bouwen, opdrachten te zoeken, concepten te bedenken en uit te voeren en contacten met opdrachtgevers te onderhouden. Ook was het dagelijks problemen bij de kop pakken, successen vieren, je team motiveren, sturen op cijfers…

 

Wat een energie spat er in ons pand van af, iedere dag weer. Iedereen wil het beste in zichzelf naar boven halen, uiteindelijk in het belang van de opdrachtgever, maar ook omdat je zoveel mogelijk plezier uit je werk wilt halen. Of het nu om creativiteit, marketing, design of productie draait, het is een permanente taak om qua niveau opnieuw boven jezelf uit te stijgen zodat de opdrachtgever weer heel blij blijft of wordt. It never stops! En steeds weer krijg je die kick als het allemaal lukt zoals je het eerder op je netvlies had staan en dan ga je weer door naar het volgende project.

 

Apetrots, jazeker dat ben ik, en wat heb ik gaaf werk! Iedere dag zie ik op mijn mail sollicitaties omdat mensen dol zijn op events en vooral op ‘mensen’. Wat aan de achterkant gebeurt, is voor velen natuurlijk onzichtbaar. We moeten er maar wat hard voor knokken om de juiste projecten aan te trekken. Werk is er volop, maar je moet keuzen maken omdat je wil werken voor opdrachtgevers die bij ons passen en andersom.”

 

Mechtild Stultiens, directeur-eigenaar Artishock events & marketing

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.