
Performance Improvement en MCI bundelen hun krachten. In een tijd waarin meer wordt gevraagd van bureaus en live-communicatie strategischer wordt toegepast, moeten bureaus anticiperen op deze marktontwikkelingen.
Eén strategische partner
'Voor de klanten betekent het samengaan van beide organisaties de mogelijkheid te kiezen voor één strategische partner', aldus Ingrid Valks, directeur en eigenaar Performance Improvement. 'Eén partner voor alle inspirerende en mobiliserende interacties voor in- en externe doelgroepen. In Nederland, maar ook op Benelux, Europees of wereldwijd niveau.'
Ook incentive programma's
'De expertise en ervaring van incentive programma’s en reizen zijn nu ook beschikbaar voor de huidige klanten van MCI Amsterdam', aldus Peter Willem Burgmans, Managing Director MCI Amsterdam. 'De klanten van Performance Improvement hebben nu toegang tot het internationale MCI netwerk en de strategische MCI diensten die organisaties naar een hoger niveau brengen.'
De bedrijfsculturen, de visie op inzet van live communicatie en de toekomstplannen van beide organisaties sluiten perfect op elkaar aan. Door het combineren van de kernkwaliteiten ontstaan vele mogelijkheden om nieuwe klanten aan te trekken en bestaande opdrachtgevers maximaal bij te staan in uiteenlopende projecten.