20 augustus 2012

TIP Jacqueline Lycklema (KPN): 'Bedrijven willen ROI'

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENTBRANCHE EVENTMANAGER TIP - Het onlangs verschenen EventBranche Magazine 3 vindt u 4 pagina's met branchegenoten en opdrachtgevers. Zij schetsen een beeld van de nieuwe eventeconomie en geven tips om hier op in te spelen. Jacqueline Lycklema, eventmanager KPN heeft een duidelijke tip aan de eventbranche: 'Verdiep je in Return on Investment'.

Jacqueline Lycklema (KPN) geeft in het EventBranche Magazine op de pagina's De Nieuwe Event Economie een klein inkijkje in de gang van zaken bij KPN: 'Voor personeelsfeesten zijn de budgetten verminderd of ze worden niet meer georganiseerd. Interne evenementen moeten in kantoorpanden plaatsvinden, waardoor ze de helft minder kosten en ook mogen kosten.'

Als tip naar de branche is ze duidelijk: 'Wat een kans is: concepten die leadgeneratie opleveren. Ook is vaak de ROI niet helder. Het event is logistiek keurig geregeld, creatief en leuk. Dat is dan ook mijn tip: verdiep je in ROI.'

>> Veel meer tips en inzichten in EventBranche Magazine 3. Bent u nog geen abonnee, wilt u dat wel worden en tevens het laatste nummer ontvangen? Mail dan uw naw naar robin@eventbranche.nl ovv 'Nieuw abonnee + nr 3'