
De evenementenbranche is altijd in beweging. Eén van de trends waar de branche op dit moment mee geconfronteerd wordt is ook meteen het hoofdthema van Festivak 2011: Offline vs Online. Tijdens Festivak 2011 komt u álles te weten over hoe u uw evenement succesvol in de markt zet; zowel offline als online. Onze branche staat voor de uitdaging om niet alleen offline de events zo goed mogelijk te faciliteren maar ook online dienen events optimaal geregeld te zijn. Tijdens Festivak wordt aan de hand van vier belangrijke pijlers een uitdagend programma samengesteld. De online marketing en interactieve media komen terug in de onderwerpen Mobile, Search, Video en Social.
‘De grote uitdaging van evenementorganisatoren is om niet alleen offline de evenementen optimaal te faciliteren, maar bezoekers verwachten dat events ook online een belevenis zijn. Organisatoren moeten niet alleen creatief zijn in de manier waarop zij bezoekers voor zich winnen, maar ook om ze te behouden en loyaliteit op te bouwen. De vraag naar innovatieve en unieke oplossingen zowel on- als offline neemt daardoor toe’, aldus Festivak-organisator OGZ.