'De keuze voor Taat & de Regt als business partner was voor ons een logische stap. Wij hebben de afgelopen jaren bij vele evenementen buitengewoon plezierig samengewerkt. Daarbij is Taat & de Regt een Haagse cateraar, die zeer actief is binnen de regio en die hart heeft voor Den Haag. Dat vinden wij als historische locatie in de Haagse binnenstad bijzonder belangrijk', zegt Michiel de Ligt, directeur van evenementenlocatie Grote Kerk Den Haag. 'Samen met Taat & de Regt bieden wij onze opdrachtgevers nu de mogelijkheid de gehele organisatie van hun evenement met een aanspreekpunt in onze locatie onder te brengen.'
'Een totaalconcept op het gebied van locatie, techniek, decoratie en invulling van eten en drinken levert de opdrachtgever een aanzienlijke besparing van tijd en energie op', aldus Remco Boelens, directeur Taat & de Regt. 'Daarnaast gaat het bij ons juist om de toegevoegde waarde van catering in relatie tot het doel van het evenement, als ook om het creëren van een zintuiglijke beleving. Bijvoorbeeld, hoe zorg je dat gasten tijdens een bijeenkomst optimaal tot elkaar komen? Dit kan door op een verrassende wijze een amuse te presenteren, die de aanleiding vormt voor een gesprek, of door een trefpunt te creëren in de vorm van een grote ronde bar in de Kerkzaal, waardoor gasten naar elkaar toe lopen. Deze filosofie sluit goed aan bij die van de Grote Kerk: het faciliteren van ontmoetingen. Dat is immers ook de natuurlijke functie van dit prachtige gebouw. Met het partnership wordt dat alleen maar verder versterkt.'
Beide salesteams zijn samen deze zomer hard aan de slag gegaan om te kijken op welke manier dit voordeel vertaald kan worden naar zowel bestaande als nieuwe relaties. Iris Smith, accountmanager Grote Kerk: 'Het is ontzettend inspirerend om met Taat & de Regt na te denken en te bepalen hoe wij onze opdrachtgevers gezamenlijk gaan bedienen op deze fantastische locatie. Het geeft heel veel energie om er samen voor te gaan en de toekomst tegemoet te zien.'