
Het fashion evenement heeft met 1200 zitplaatsen langs de openlucht catwalk, de langste ‘free seated front row’ van Nederland. Bezoekers konden van heel dichtbij de vaak betoverend geklede modellen aanschouwen. De 100 modellen showden meer dan 180 looks van topmerken als Prada en Dolce&Gabbana. De modellen, die de trends van de nieuwe winter 2010/2011 lieten zien, werden gestyled door Wella Professionals.
Show Equipment droeg zorg voor de geluidsweergave tijdens dit spectaculaire fashion evenement. 'Voor de juiste balans werd gekozen voor een decentrale aanpak met zestig fullrange speakers en zestien sublaag speakers. Deze werkwijze stond garant voor een optimale audioverdeling en spraakverstaanbaarheid voor de aanwezige gasten over de totale lengte van 350 strekkende meter catwalk. Om alles aan te sluiten werd meer dan 2000 meter kabel verwerkt. De combinatie van de speakers en 12.000 watt versterkervermogen leverde een maximale, uniforme, geluidsdruk op van 104 decibel', kijkt geluidsontwerper Hans Mackaay tevreden terug.