
Rotterdam Marketing zet stad met 'Realtime Rotterdam' op event- en meetingkaart
'In korte tijd worden diverse locaties bezocht en wordt er een goede indruk verkregen van de stad zelf. ‘Realtime Rotterdam’ gaat nog net een stapje verder. Naast de praktische informatie die wordt gegeven aan de hand van locatiebezoek, zullen deelnemers hier ook daadwerkelijk zien, horen, proeven, ruiken of voelen wat de talrijke mogelijkheden zijn', aldus Rotterdam Marketing.
'Bij het organiseren van meetings en events draait het steeds meer om het leveren van maatwerk en het creëren van beleving. Met onze nieuwe ‘Realtime Rotterdam’ studiedagen spelen we hierop in door de meetingplanner zelf te laten ervaren wat er hier allemaal mogelijk is. Anders dan voorheen maken we ons programma nu slechts in grote lijnen vooraf bekend en verrassen we de deelnemers juist gaandeweg met bijzondere invalshoeken. Hiermee hopen we de meetingplanners niet alleen te informeren, maar veel meer nog te inspireren voor een toekomstig event in Rotterdam', aldus Sharona Fens, medewerker relatiemarketingactiviteiten Rotterdam Marketing.
Vier thema’s
De ‘Realtime Rotterdam’ studiedagen worden vier keer per jaar georganiseerd binnen verschillende thema’s:
- 15 maart ‘Meetings aan de Maas’, waarbij bijzondere locaties op of aan de Maas de revue passeren.
- 19 april ‘De architectuur van vergaderen’
- 10 mei 'Rotterdam kleurt groen’
- 1 november ‘Rotterdam under the Stars’