
'Rob Captijn en Elling Hamso delen in deze masterclass ruim vijfentwintig jaar internationale praktijkervaring met de architectuur van optimaal renderende events. Naast de strategische onderbouwing en tal van prijswinnende praktijkvoorbeelden, krijgt u een praktisch 12 stappenplan waarmee u de evenementen binnen uw organisatie direct significant waardevoller maakt. En daarmee waardevoller voor uw organisatie wordt', aldus Harry de Winter van Master in Eventmanagement dat de workshop organiseert.
De volgende leerdoelen staan tijdens deze masterclass centraal:
• U leert hoe U ROI creëert, meet en evalueert
• U begrijpt de unieke waarde van events t.b.v merk- en relatieontwikkeling, interne processen & omzet
• U kunt het evenement in een merk-, campagne- c.q. (social) mediacontext plaatsen
• U kunt uw stakeholders van de omvang en relevantie van de investering overtuigen
Data & locaties
Dinsdag 29 oktober 2013
13:30 tot 17:30 uur
DeLaMar Theater Amsterdam
Voor wie?
Merk-, marketing-, social media- en eventprofessionals.