23 augustus 2013

Return on Investment vertaald naar de evenementenpraktijk

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENT EN OPLEIDING - Return on Investment het lijkt wel of de eventbranche er nog altijd niet aan durft. Vinden we het een vreemde term? Of is het niet te meten? Master in Eventmanagement heeft sprekers gevonden om de ROI-methodiek te vertalen naar de evenementenpraktijk. Dan blijkt ook dat het veel meer een manier van denken en werken is, dan een daadwerkelijke meetmethode.

'Rob Captijn en Elling Hamso delen in deze masterclass ruim vijfentwintig jaar internationale praktijkervaring met de architectuur van optimaal renderende events. Naast de strategische onderbouwing en tal van prijswinnende praktijkvoorbeelden, krijgt u een praktisch 12 stappenplan waarmee u de evenementen binnen uw organisatie direct significant waardevoller maakt. En daarmee waardevoller voor uw organisatie wordt', aldus Harry de Winter van Master in Eventmanagement dat de workshop organiseert.

De volgende leerdoelen staan tijdens deze masterclass centraal:
• U leert hoe U ROI creëert, meet en evalueert
• U begrijpt de unieke waarde van events t.b.v merk- en relatieontwikkeling, interne processen & omzet
• U kunt het evenement in een merk-, campagne- c.q. (social) mediacontext plaatsen
• U kunt uw stakeholders van de omvang en relevantie van de investering overtuigen
Data & locaties


Dinsdag 29 oktober 2013

13:30 tot 17:30 uur

DeLaMar Theater Amsterdam

Voor wie?
Merk-, marketing-, social media- en eventprofessionals.