Relatiemarketing+en+teambuilding+aan+de+hand+van+Johan+Cruijff
Nieuws

Relatiemarketing en teambuilding aan de hand van Johan Cruijff

RELATIEMARKETING - Eigenlijk is een bezoek aan AFAS in Leusden al een evenement op zich. Het gloednieuwe kantoor van AFAS Software straalt beleving en events uit. Vanuit het AFAS Clubhuis, zoals het kantoor genoemd wordt, loop je via een enorm restaurant het AFAS Theater in. En daar, in een theater die zijn gelijke niet kent, gaat op 25 september 14 de musical in wereldpremiere. Een musical over het Nederlandse icoon Johan Cruijff. De ideale kapstok voor relatiemarketing en teambuilding.

Het zal voor veel bedrijven en organisaties de uitdaging zijn na Covid-19: hoe brengen we zo snel mogelijk onze relaties en zeker ook onze medewerkers weer bij elkaar? 14 de musical is in meerdere opzichten de oplossing op een presenteerblaadje. Rondom Johan Cruijff kan iedere eventorganisator een prachtige communicatietraject bouwen met als hoogtepunt het bijwonen van de musical. Laagdrempelig, effectief en oogstrelend.

Dat oogstrelende zit niet alleen in het bezoek aan het AFAS Theater zelf, maar de musical neemt je mee in de levensreis van het icoon van Nederland. ‘We kunnen 200 tot 300 zakelijke gasten per voorstelling een compleet arrangement aanbieden. Eigen chefs, borrel, rondleiding en een bezoek aan de musical over Johan Cruijff is door de diversiteit aan auditorium rondom ons duurzame en innovatieve theater goed te combineren met een inhoudelijke zakelijke bijeenkomst’, aldus een trotse Herman Zondag (foto, links), directeur customer experience bij AFAS.


Links Herman Zondag, rechts Wolter Lommerde. Foto: Jordi Wallenburg

Ideale kapstok voor communicatie
De aanknopingspunten van het levensverhaal van Johan Cruijff, in combinatie met zijn uitspraken van weleer, zijn de ultieme kapstok voor vrijwel ieder denkbaar communicatietraject. En dus lijkt een bezoek aan de musical met een zakelijke insteek een win-win. Theaterproducent Wolter Lommerde is ook vanuit een cultureel en artistiek oogpunt dolenthousiast over de musical. ‘Het was een soort gat in de musicalmarkt. Een ode aan Johan Cruijff, het grootste sporticoon van ons land, is daarmee ook een typisch Nederlands verhaal. Talent, beton, nuchter, gewoon, eigenwijs, zelfbewust en alleen ben je niks, als team ben je alles. De musical vertelt het levensverhaal van een Nederlands icoon en daarmee misschien wel het verhaal van Nederland en de Nederlander.’

Zondag en Lommerde benadrukken dat de musical daarmee eigenlijk de geschiedenis van Nederland vertelt. De intuïtieve intelligentie van de voetballer die in veel zaken binnen de voetbalwereld een voorvechter was, is meer dan een avond genieten. ‘De musical is gebaseerd op zijn levensverhaal met daar tussendoor de bekende sportmomenten. Maar we besteden juist aandacht aan zijn voorvechtersrol. Denk daarbij aan zijn schoonvader Cor Koster die als zaakwaarnemer baanbrekend was en het feit dat Cruijff altijd vanuit het team dacht en handelde. Ook de ongekende belangrijke rol van zijn vrouw Danny, het stijlicoon dat hij was en de sigaret die hij later inruilde voor de lolly zie je terug in de musical.


GROEPSARRANGEMENTEN 14 DE MUSICAL

14 de musical biedt een unieke kans om samen met je collega’s of zakelijke relaties het bijzondere verhaal van Johan Cruijff te beleven. Feestelijke en inspirerende borrel- of dinerarrangementen worden aangeboden in het nieuwe en innovatieve AFAS Theater in Leusden. Wat maakt een arrangement bij 14 de musical zo bijzonder?

■ State of the art, duurzaam theater
■ Alle gasten kunnen direct onder het theater parkeren
■ Een compleet culinair team met eigen chefs
■ Een exclusief aandenken aan 14 de musical als onderdeel van het arrangement
■ Zuivere berglucht in het theater (ionisatieproces zorgt voor schone en hygiënische lucht)
■ Tal van mogelijkheden om jouw bijeenkomst uit te breiden door de vele auditoria en ruimtes rondom het theater

14 de musical wordt een voorstelling met nieuwe poprocksongs, spectaculaire scènes, technische hoogstandjes en laat een prachtig tijdsbeeld zien van de jaren zestig en zeventig: de hoogtijdagen van de voetballer. Cruijff was wars van autoriteit en innovatief, binnen en buiten de voetbalwereld. Hij had ‘gogme’ en lef, maar niet omdat hij een held wilde zijn. Het magere jongetje uit Betondorp groeide uit tot een wereldster, maar zijn contactgegevens stonden gewoon in het telefoonboek. Hij won alles wat er te winnen viel, maar verloor ook alles weer. Wat hem er niet van weerhield te blijven voetballen en opnieuw te beginnen. Het motto van de voorstelling is dan ook: Als je vroeg zo veel verloren hebt, dan wil je je hele leven winnen. Maar ook winnen heeft zijn prijs.

Voor meer informatie over de zakelijke mogelijkheden bekijk hier de
brochure van 14 de musical.




 
© 2021 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.