Hoe KLM campagne Duitsers ervan overtuigt dat het geen bank, restaurant of radiostation is

04-12-2018 - Duitsland is één van de belangrijkste markten voor luchtvaartmaatschappij KLM. Uit onderzoek blijkt echter dat 46% van de Duitsers helemaal niet weet wat KLM eigenlijk is. Een bank, restaurant of radiostation luidden de top 3 antwoorden. De luchtvaartgigant speelt hier humoristisch op in met de campagne We Are An Airline. Met een eigen ATM, waar geen geld maar tickets uit komen, een pop-up restaurant die de vliegtuigmaaltijden serveert én een eigen radiostation, veranderen ze de perceptie van het merk.

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. René Pouwelse Advies Regie Productie

    Advies, regie en productie op het gebied van evenementen en audiovisuele ondersteuning
  2. Tio University of Applied Sciences

    Wil jij ook evenementen organiseren? Word een talent in het organiseren van evenementen met de hbo-opleiding Hotel-...
  3. Aaaaha! Bureau voor live communicatie

    Wij weten hoe we jouw collega’s, relaties en vakgenoten in de actiestand krijgen. Dat is de kracht van live...
  4. Marketing Generation

    Wij zijn specialist in live communicatie en weten met onze concepten en events mensen te raken en waardevolle...
  5. Amplify EventMarketing – Let’s Amplify Your Event

    Een evenement moet inspireren, verfrissen en verrassen. Geen zorgen, wel applause. We Amplify your event: Wij...

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners