Hoe KLM campagne Duitsers ervan overtuigt dat het geen bank, restaurant of radiostation is

04-12-2018 - Duitsland is één van de belangrijkste markten voor luchtvaartmaatschappij KLM. Uit onderzoek blijkt echter dat 46% van de Duitsers helemaal niet weet wat KLM eigenlijk is. Een bank, restaurant of radiostation luidden de top 3 antwoorden. De luchtvaartgigant speelt hier humoristisch op in met de campagne We Are An Airline. Met een eigen ATM, waar geen geld maar tickets uit komen, een pop-up restaurant die de vliegtuigmaaltijden serveert én een eigen radiostation, veranderen ze de perceptie van het merk.

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
LAATSTE KANS: 90 kennissessies, 4 eventpodia, gratis kaarten #TNE19

>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. Zento, bureau voor impact

    Zento is hét eventbureau van Zuidwest Nederland. Onze events vertellen verhalen, prikkelen zintuigen en weten vooral...
  2. Marketing Generation

    Wij zijn specialist in live communicatie en weten met onze concepten en events mensen te raken en waardevolle...
  3. Omnivents, avontuurlijk evenementenbureau, PEOPLE-POWER-PLAY

    Omnivents en Watergoed, een one-stop-shop!
  4. Effectivents

    Effectivents verzorgt een verkorte opleiding eventmanagement en diverse trainingen en cursussen in eventmanagement...
  5. KNVB Campus

    De KNVB Campus is dé plek waar onze nationale selecties trainen en waar trainers worden opgeleid

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners