4 juli 2012

The Oval Office koppelt BMW aan andere merken tijdens evenement in Knokke

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU PRODUCTPRESENTATIE - Het zijn misschien wel de pilaren voor de toekomst van evenementenland: sharing en business events die als doelgroep de directe eindgebruiker hebben. Zo ontwikkelde The Oval Office voor BMW Belux een evenement in het Belgische Knokke waar de modellen van BMW geassocieerd werden met andere 'topmerken'.

Om zijn absolute topmodellen, de 7 Serie LCI, 6 Series Gran Coupé, M6 Coupé en M6 Cabrio in de best mogelijke omstandigheden te presenteren aan zijn klanten deed BMW Belux beroep op het live communication bureau The Oval Office. Samen met het Experential Marketing team van BMW creëerde het bureau onder de noemer BMW Knokke Atmospheres een live communication concept waarbij de hoogtechnologische automodellen geassocieerd werden met andere prestigieuze merken zoals Cartier, La Prairie, Pommery, Flamant, Etihad, Bombay Sapphire en Steinway & Sons.

Gedurende drie avonden (23, 24 en 24 juni) werden 2.000 gasten verwelkomd in een luxe tentenpaviljoen op het strand van Knokke-Heist voor een avondvullend programma waar ze konden genieten van verschillende atmosferen. Een avond vol lifestyle belevingen in de exclusieve wereld van luxe merken.


The Oval Office blijft deze zomer actief in Knokke-Heist. Na de organisatie van een aantal interne en b-to-b events voor BMW verzorgt het bureau vanaf half juli de evenementiële coördinatie van het Internationaal Cartoonfestival en een aantal field marketingacties.