
Om zijn absolute topmodellen, de 7 Serie LCI, 6 Series Gran Coupé, M6 Coupé en M6 Cabrio in de best mogelijke omstandigheden te presenteren aan zijn klanten deed BMW Belux beroep op het live communication bureau The Oval Office. Samen met het Experential Marketing team van BMW creëerde het bureau onder de noemer BMW Knokke Atmospheres een live communication concept waarbij de hoogtechnologische automodellen geassocieerd werden met andere prestigieuze merken zoals Cartier, La Prairie, Pommery, Flamant, Etihad, Bombay Sapphire en Steinway & Sons.
Gedurende drie avonden (23, 24 en 24 juni) werden 2.000 gasten verwelkomd in een luxe tentenpaviljoen op het strand van Knokke-Heist voor een avondvullend programma waar ze konden genieten van verschillende atmosferen. Een avond vol lifestyle belevingen in de exclusieve wereld van luxe merken.
The Oval Office blijft deze zomer actief in Knokke-Heist. Na de organisatie van een aantal interne en b-to-b events voor BMW verzorgt het bureau vanaf half juli de evenementiële coördinatie van het Internationaal Cartoonfestival en een aantal field marketingacties.