12 maart 2013

The Oval Office haalt wint pitch voor groot evenemententraject BASF Antwerpen

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU CONCEPTONTWIKKELING - Live communication bureau The Oval Office heeft de competitie voor het organiseren van evenementen in het kader van de 50ste verjaardag van BASF Antwerpen gewonnen. De opdracht omhelst het bedenken en uitwerken van evenementen en communicatie tijdens het jubileumjaar 2014.

Foto: BASF Antwerpen

Het komende jaar zal het bureau intens samenwerken met BASF-medewerkers om het feestjaar voor te bereiden. Aan de pitch die een zestal maanden in beslag nam, namen negen bureaus deel.

Intense samenwerking met alle medewerkers
De viering van de 50ste verjaardag van BASF Antwerpen wordt geen traditionele viering met één groots event voor medewerkers en klanten. 'Het wordt een volledig jaarprogramma met talrijke interne live communicatiemomenten aangevuld met een aantal externe PR-momenten voor externe stakeholders', vertelt managing partner Ken Koeklenberg van The Oval Office.

De bedoeling is dat de meer dan 3.000 medewerkers betrokken worden in de voorbereiding van het feestjaar. 'Het project zal een hechte samenwerking vergen tussen het communicatie-team van BASF, de BASF-talenten en het bureau. We zullen gedurende twee jaar intens samenwerken aan de creatieve invulling en de praktische realisatie van het feestjaar', aldus Tuya Beyers, senior account manager bij The Oval Office Open, constructief en gepassioneerd.

De bureaucompetitie voor één van de meest diverse en uitgebreide live communication projecten nam zo’n 6 maanden in beslag en bestond uit drie rondes. The Oval Office kon BASF overtuigen van zijn professionaliteit, passie en inlevingsvermogen en kwam als uiteindelijke winnaar uit de bus.