
EVENEMENTENONDERZOEK - Het NIDAP Bedrijfsevenementen-onderzoek is het enige continue onderzoek in de zakelijke evenemnentenmarkt. In het onderzoek worden 220 zakelijke event professionals geïnterviewd, 40% van hen werkt in organisaties met 500 of meer werknemers. Opvallende conclusies uit de jongste cijfers: steeds meer commerciele doelstellingen en van steeds groter belang.
<p><a href="http://www.eventbranche.nl/public/image/2016/2017-04-27.png" target="_blank"></a></p>

12-04-2017 ...Food Jazz DJ's en HVR) was ook de onderzoeker van onze branche Paul van der Wal (NIDAP) aanwezig. Hij gaf weer een sneakpreview van zijn onderzoekscijfers. 'Meer kleinschalig,...
07-04-2017 RELATIEMARKETING - Het NIDAP bedrijfsevenementenonderzoek laat weer van zich horen. Het enige continue onderzoek binnen de Nederlandse eventbranche komt met opvallende resultaten als het...
22-03-2017 NIDAP onderzoekt al meer dan 15 jaar de markt voor zakelijke evenementen. Tot de opdrachtgevers van dit onderzoek behoren landelijke dienstverleners op het...
In de maanden april en mei van 2017 zal het NIDAP onderzoek opnieuw worden uitgevoerd. Strategische vragen over merk en markt kunnen worden ingevoegd. Bent u hierin geïnteresseerd vraag dan geheel vrijblijvend een offerte aan.
Behoefte, budgetten en merkpositie
In het jaarlijkse onderzoek staan de merk en marktontwikkelingen van de landelijke event en beurslocaties, catering en de organisatie centraal. Gekeken wordt naar behoefte, budgetten en merkpositie. Speciale aandacht is er voor de houding ten opzichte van sponsoring, internettechnology en duurzaamheid bij zakelijke events.
Voor meer informatie over dit onderzoek:
drs. Paul van der Wal | paulvanderwal@nidap.com