21 maart 2012

Omnivents past aanbod aan, aan de hand van imagineering

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU BEDRIJFSUITJE - Na een intensief traject deze winter, waarbij coaching van externe experts op het gebied van Imagineering een grote rol heeft gespeeld, vernieuwt Omnivents de beleving van de avontuurlijke indoor en outdoor evenementen.

'Eigenlijk draait het hierin om mensen, emotie en beleving, oftewel People, Power, Play. Je kunt dit op meerdere manieren interpreteren: het kan gaan over de Power van de People als ze aan het (buiten-)spelen zijn. Of de focus op mensen en sociale activiteiten. Voor iedereen is een profiel te herkennen waarbij een serie aan mogelijkheden hoort. Evenementenlocatie, activiteit, entertainment en verzorging. Door storytelling en dus thematisering gaat het om de beleving van People, Power, Play', aldus Jouke van Dijk van Omnivents.

'Multimediale toepassingen gaan een steeds grotere rol spelen in de beleving van de deelnemers aan een avontuurlijk of feestelijk bedrijfsevenement. Ieder evenement is een unieke gebeurtenis op zich en een anekdote voor later. En zo moet het ook herinnerd worden. Met behulp van professionele video reporters kan het verhaal worden naverteld en worden gedeeld met de rest van de wereld.'

Omnivents lanceert hiervoor ook de nieuwe website. De gedachte achter de nieuwe website is:

Allesomvattend voor het bedrijf
Inspirerend
Aangaan van dialoog
Co-creatie
En een platform voor alle social media van Omnivents