'Wat was het spannend: we organiseren namelijk altijd alles wat we doen voor branchegenoten, eventprofs en opdrachtgevers samen, maar nu hebben we gezegd: als we echt iets anders willen doen dan moet de branche er zijn als kennisexploitant en is alles ingericht om de opdrachtgever en het bureau als bezoekers de allermooiste kennis- en inspiratiedag te geven. Zodat hun Next Event nog beter zal zijn. En het staat! De 600 bezoekers gaan of naar het EventBrancheLIVE congres met Ahold, Shell, Coca-Cola en twee bijzondere keynotes, of ze gaan naar de zes kennispleinen van EvenementOrganiserenLIVE waar in totaal 140 bedrijven uit de branche hun kennis delen. En dan hebben we ook nog zeven echte innovaties die morgen ingezet kunnen worden!...oh en via NetworkTables zijn al meer dan 1300(!!) afspraken ingepland voor de 1 op 1 sessies en de kennistafels...mooi he, dit is nou echt een evenement dat past binnen de missie van EventBranche.nl en EvenementOrganiseren.nl: de branche naar een hoger niveau tillen. Nou dat doe je door kennis te delen!', roept een enthousiast team van The Next Event.
'Dit kan alleen met al deze fantastische partners!'
