
The Next Event: Shell spreekt over hoe zij live en events inzetten in hun marcom-mix
The Next Event zijn 2 evenementen in 1:
WAT? Een kennis- en netwerkvloer
VOOR WIE? Opdrachtgevers en medewerkers van een bureau die zich bezighouden met de uitvoer van events
WAT VIND JE ER? Alle kennis, tips, aanbod en professionals kunnen vinden.
Een bezoeker kiest uit de zes netwerkpleinen het plein waar zijn of haar vragen beantwoord worden of hun kennis ververst wordt. Bezoekers kunnen kiezen uit Decoratie, Catering, Techniek, Locaties, Bureau of Toeleveranciers. Op de pleinen is een kort plenair programma met kennis, tips, trends en actuele informatie, aansluitend kunnen naar hun vooraf ingeboekte afspraken, in contact komen met het aanbod op dat plein of deelnemen aan diverse kennistafels.
Inschrijven via deRegistratiebalie:
09.00 uur Deuren open
10.00 uur Plenaire sessies op de zes pleinen met diverse onderwerpen, thema’s inzichten, kennis en tips
11.00 uur Netwerken, innovatieplein en kennistafels
12.00 uur Plenaire sessie 2 op zes pleinen
13.00 uur Gezamenlijke Netwerklunch op de diverse pleinen en innovatieplein
14.00 uur Plenaire sessie 3 op zes pleinen
15.00 uur Netwerk, innovaties en kennistafels
16.00 uur Gezamenlijke Netwerkborrel
WAT? Een congres over de strategische inzet van events en live binnen de marcom-mix
VOOR WIE? Marketeers, communicatieprofessionals (opdrachtgevers) en directie van bureaus
WAT VIND JE ER? Inspiratie, kennis, nieuwe inzichten en een kijkje in de keuken van topmerken
Grote merken als Shell en Ahold geven inzicht hoe zij events inzetten in de marcom-mix. Daarnaast zijn er twee inspirerende keynotes: Timo Kiuru neemt u mee in de nieuwe wereld van brands en eventmarketing en onze secret guest zal u enorm verrassen. Het congres is verdeeld in 3 blokken van een uur:
Inschrijven via deRegistratiebalie:
09.00 uur Deuren open
10.00 – 11.00 uur
- opening
- Ahold
11.00 – 12.00 netwerken, innovatieplein, relaxen, kennistafels etc
12.00 – 13.00 uur
- Coca-Cola
- Shell
13.00 – 14.00 netwerken, innovatieplein, relaxen, kennistafels, etc
14.00 – 15.00 uur
- Waar staat de branche?
- Slotkeynote: Timo Kiuru: the future of brands
15.00 uur Netwerk, innovaties en kennistafels
16.00 uur Gezamenlijke Netwerkborrel
