
De experts van The Oval Office geven een interessante sessie over hoe merkempathie tot next level brand experience kan leiden:
The Oval Office - Merkempathie: voor een next level brand experience
Als de afgelopen jaren iets duidelijk maken, is dat de wereld snakt naar verbinding. Daar kunnen merken een positieve rol in spelen! Nooit eerder verwachten consumenten zo veel van merken als nu. Dus is het extra belangrijk dat merken zich empathisch opstellen tegenover klanten en andere stakeholders. Met welke uitdagingen kampen zij? Hoe voelen zij zich? Wat vinden zij belangrijk? Een empathisch merk weet dit én voelt het. Zij hebben de mogelijkheid om een positieve impact op de maatschappij te maken én mensen aan zich te binden.
Bij experience-driven communicatiebureau The Oval Office zit empathie in het DNA. Middels hun Empathy Value Index-studie (EVI), uitgevoerd in samenwerking met marktonderzoeksbureau InSites Consulting, onderzoeken zij de rol van empathische merken. Wat maakt een merk een empathisch merk? Wat vinden Nederlanders belangrijk als het gaat om merkempathie? En hoe kunnen merken hier aan bouwen?
In deze sessie leer je merkempathie tot leven te brengen voor jouw merk!
