
Foto: fryskeharingparty.nl
'Succes in ondernemersland wordt tegenwoordig voor een belangrijk deel bepaald door de wijze waarop je samenwerkt met derden. Nauta Evenementencommunicatie is zich daar al jaren van bewust. Enerzijds wordt dat bewezen door het 15-jarig jubileum dat dit jaar wordt gevierd, anderzijds door de derde editie van de Fryske Haringparty', schetst Bram Nauta.
Simpel
'Simpeler dan een haringparty kan het in ons vak bijna niet worden', spreekt projectleider Marieke Danhof. 'Anderzijds gaat het natuurlijk wel om de details die het onderscheid maken en de wijze waarop je 8 verschillende opdrachtgevers elkaar laat versterken. Middels de derde Fryske Haringparty ontmoeten meer dan 300 ondernemers en bestuurders elkaar in de tuinen van het Slot Epemastate. Nieuwe Maatjes ontmoeten, was de rode draad. Met het ene maatje doe je zaken, de ander laat je je heerlijk smaken', besluit Danhof.
De Fryske Haringparty is een initiatief van Boomsma Shipping, Bouwgroep Dijkstra Draisma, Deloitte., Hanenburg Catering, KAT Architecten, Nauta Evenementencommunicatie, Okkinga Communicatie en Rabobank Sneek-Zuidwest Friesland.