31 mei 2013

MJM Media Groep en Adformatie gaan samenwerking aan rond MARCOM13

Door Sjoerd Weikamp
EVENEMENTEN HOSTESS SERVICE EN PROMOTIE - MJM Media Groep en Adformatie Groep zijn een samenwerking aangegaan in de organisatie van MARCOM13. MARCOM is de jaarlijkse vakbeurs van Adformatie, met een veelzijdig aanbod van exposanten, seminars, nationale en internationale topsprekers én betrokken bezoekers.

7.000 marketing- en communicatieprofessionals ontmoeten elkaar op 12 en 13 juni a.s. in de Amsterdam RAI om inspiratie en kennis op te doen en nieuwe relaties te ontmoeten. 'Het thema ‘PLAYGOUND FOR PROFESSIONALS’ sprak bij ons direct tot de verbeelding', aldus Pepijn Adolfs van MJM Media Groep.

Adolfs is enthousiast over de beurs en al jaren een vaste bezoeker. 'Wij spelen graag een actieve rol tijdens deze beurs en eigenlijk bij alle campagnes die we mogen uitvoeren. Met alle bedrijven binnen onze groep van fieldmarketing specialisten zijn we continue bezig met ‘buiten spelen’. Om die reden verzorgen wij met onze promotieteams, hostessen en modellen op 12 en 13 juni 2013 de registratie en begeleiding van alle gasten.'

MJM Media Groep is de overkoepelende organisatie van een achttal 1 op 1 communicatie specialisten. Vanuit de verschillende labels worden al tien jaar lang fieldmarketing en promotiecampagnes ontwikkeld en uitgevoerd. Daarnaast leveren de partners personeel voor beurzen, congressen, evenementen en festivals. De groep bestaat uit J.U.I.C.E. Promotions, VIP Models, Holland Hostess Service, Euromobile, Direct Impulse, ProPremium en foto & video specialist ZelfSpot.