
Reden voor de naamsverandering is de verwarring die zou kunnen ontstaan tussen het oude ‘travelmarqt’ en de lokale supermarkt Marqt uit Haarlem en Amsterdam. Daarnaast dekt de nieuwe naam de lading van de dagelijkse werkzaamheden beter, namelijk het vervullen van de rol van intermediair in de internationale travel industrie. 'Deze naamswijziging heeft geen gevolgen voor onze werkzaamheden', aldus Raymon Honings, Managing Partner van travelmediate. 'Ook behouden we dezelfde uitstraling waardoor we een herkenbare speler in de reiswereld blijven.'
Over travelmediate
Als vertegenwoordiger van buitenlandse DMC’s (Destination Management Companies), hotels, verkeersbureaus en congrescentra, vormt travelmediate de vraagbaak voor de Nederlandse en Belgische eventplanner. De partners uit het travelmediate-bestand bevinden zich over de gehele wereld. Zo is het organiseren van een meeting, incentive of congres in het buitenland veel gemakkelijker te realiseren. Bovendien is de zoektocht naar de betrouwbare en vakkundige lokale partner via travelmediate kosteloos. travelmediate biedt wereldwijde dekking; van China en Turkije tot Italië en de Verenigde Staten. Het nieuwe logo:
