28 juli 2011

MICE Nieuws: Blackberry beloont salestoppers met een incentive

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

INCENTIVEBUREAU - Een groep van 24 sales executives van Telefonica Mobile en Vivo Brazil werden samen met managers van Blackberry Latin America beloond met een incentive naar Mexico.

De salestoppers bezochten Cancun in Mexico als beloning voor hun inzet. De incentivecampagne die binnen Blackberry liep werd georganiseerd door AV Business & Communication, het incentivebureau van Alejandro Verzoub de nieuwe president van SITE International.

De opdracht voor de groep met 13 verschillende nationaliteiten was even simpel als lastig: van de ene in de andere verrassing vallen. Enkele hoogtepunten:

- Cancun Palace Hotel
- Chichén Itzá
- zemmen in de ondergrondse rivieren van Water Ecological Park Xcaret
- Diner bij “Tlachco” a night show at the park
- Zeilen op het turquoise water maar Isla Mujeres
- snorkelen en duiken

AV Business & Communication kijkt tevreden terug: 'Finally, the participants of this program “Exploring the Mayan mysteries” (“Explorando Los Misterios Mayas”) returned to their countries confirming that it was an unforgettable experience that will never be forgotten. The vast majority agreed to qualify this experience with an “excellent”.'