
De Metropoolregio Amsterdam (MRA) is het informele samenwerkingsverband van 36 gemeenten, de provincies Noord-Holland en Flevoland en de Stadsregio Amsterdam. Tijdens de conferentie stond de actuele economische ontwikkeling van de metropoolregio centraal en werd met een interactief verkiezingsdebat de ruimtelijk economische opgaven besproken. 'MRA was hiervoor op zoek naar een intiem theater en vond onze locatie via internet. Aan de hand van ons voorstel en een locatiebezoek waren zij direct overtuigd dat Gooiland de juiste locatie was voor de conferentie', vertelt Jurreaan van Elsas, Sales Manager bij Gooiland.
Branding
In de middag werden de ruim 200 bezoekers ontvangen in het Grand Café waarna het gezelschap een informatief programma volgde met verschillende sprekers en aansluitend een verkiezingsdebat. 'Om te zorgen dat de gasten zich thuis voelden in Gooiland, hebben we de branding van MRA doorgevoerd op de beeldschermen in de locatie en met een gepersonaliseerde app.'
Grote interactie met bezoekers
Gooiland realiseerde tijdens dit evenement voor de eerste keer een speciale app voor de klant. 'We zijn een samenwerking gestart met Momice waardoor we een speciale evenementen app kunnen aanbieden aan onze klanten en deze tevens voor ze kunnen inrichten. In de app hebben we een Twitterfeed geplaats en alle informatie rondom het evenement zoals het programma, een plattegrond en de bereikbaarheid. Juist voor deze doelgroep van de MRA conferentie heeft de app een grote meerwaarde gehad en creëerde MRA hiermee veel interactie met haar bezoekers', aldus Jurreaan van Elsas.