18 april 2011

Marketing- en salesbureau travelmarqt schiet uit de startblokken

Door Dennis Pentinga

Rubrieken

Het nieuwe marketing- en salesbureau travelmarqt ging nog maar enkele weken geleden van start, maar vertegenwoordigt nu al bedrijven buiten onze Nederlandse landgrenzen.

Het Amsterdamse travelmarqt is per 1 maart actief en heeft als doel vraag en aanbod bij elkaar te brengen. Als vertegenwoordiger van buitenlandse DMC's, hotels, verkeersbureaus en congrescentra vormt het bedrijf een vraagbaak voor 'de eventplanner'. Het marketing- en salesbureau noemt zich dan ook dé marktplaats voor de Nederlandse en Belgische reisbranche.

Op de buitenlandse toer
De partners van travelmarqt bevinden zich over de hele wereld, waardoor het organiseren van een meeting, incentive of congres in het buitenland goed te realiseren is. Bovendien is de zoektocht naar een betrouwbare en vakkundige lokale partner op deze manier kosteloos.

Hoewel het bureau nog maar enkele weken geleden van start ging, is er nu al sprake van een samenwerking met bedrijven uit onder andere China, Turkije, Italië en de Verenigde Staten. 'We hebben er zin in', aldus managing partner Joost Ligthart. 'Met zo'n veelbelovende start gaan wij ongetwijfeld nog veel van ons laten horen.'