11 mei 2011

Marketing- en salesbureau travelmarqt goes Italian

Door Dennis Pentinga

Rubrieken

SCHIPHOL-RIJK / MICE-NIEUWS - De in maart opgerichte 'reismarktplaats' travelmarqt maakte begin deze maand een tweedaagse site inspection in 'La Bella Italia' en is ervan overtuigd: Italië is een zeer geschikte bestemming voor uw bijeenkomst, zakenreis of incentive.

In Florence vergaderde het marketing- en salesbureau met het tienkoppige DMC-team van partner Newtours, om zodoende een zo goed mogelijke samenwerking te ontwikkelen en de klant het beste te kunnen bedienen.

Op de tweede dag werd Toscane bezocht, waar travelmarqt het Museum of Fine Arts aandeed. Daarna werden meerdere eventlocaties in het stadscentrum bezocht en volgde een rondleiding en wijnproeverij in Castello de Verrazzano, een oud kasteel waarin al meer dan 800 jaar eigen wijn wordt geproduceerd.

'Helaas kwam er een einde aan deze mooie en enerverende dag', vertelt managing partner Raymon Honings. "Maar we hebben genoeg indrukken opgedaan voor interessante en boeiende programma's."