
Gehuld in de bekende rode poloshirts en gewapend met een presentatie zullen zij de Duitse planners laten zien hoe aantrekkelijk en dichtbij Maastricht & regio is voor tal van zakelijke bijeenkomsten. Een inmiddels succesvol initiatief van het Maastricht Congres Bureau en zijn partners.
‘Zulke salesdrives organiseren we nu al een paar jaar en dat werpt zijn vruchten af,’ zegt Tamara Piatkiewitz-Weide, Sales Manager Meetings & Incentives van het Maastricht Congres Bureau. ‘Soms hebben de planners al meteen een bijeenkomst gepland staan waarvoor ze een offerte uit Maastricht willen ontvangen, soms volgt zo’n verzoek in de weken/maanden na ons bezoek. Tijdens het bezoek laten we zien hoe aantrekkelijk en dichtbij Maastricht & regio is. We komen langs volgens afspraak, dus we weten van tevoren dat de klant interesse heeft. Door onze krachten te bundelen en als groep te komen, kunnen we Maastricht & regio zo breed mogelijk onder de aandacht brengen. En dankzij die rode polo’s vallen we natuurlijk extra op, ha ha. De planners ontvangen ons graag; ze krijgen -doordat we als groep komen- door één bezoek een goed beeld van de diverse congres-, vergader- en incentivemogelijkheden. Keer op keer blijkt dat ze dit echt een uniek gegeven vinden.’