7 november 2017

Koop je gratis kaarten voor Festivak op 15 en 16 november

Door Maartje Springer

Rubrieken

De 21e editie van Festivak vindt plaats op 15 & 16 november aanstaande in de Jaarbeurs Utrecht met als thema: “Ontwikkel nu je digitale strategie”. Zo praten o.a. Patrick Petersen, Sergio Romijn en Ilja Theuwissen je bij over mixed reality, neuromarketing en smart festivals.

De wereld om ons heen digitaliseert. Nieuwe ontwikkelingen en technologieën dienen zich met enorme snelheid aan. Al deze technologieën creëren nieuwe kansen. Leer tijdens Festivak hoe je deze kan toepassen in de digitale strategie van jouw evenement!

Met een bezoek aan deze tweedaagse vakbeurs verbreed en verdiep jij je kennis in één of twee dagen. Met 6.000 bezoekers, 250 leveranciers en ruim 30 topsprekers mag Festivak met recht het #1 evenement voor de evenementensector worden genoemd. De beurs is na aanmelding gratis toegankelijk en op beide dagen geopend van 11.00 tot 18.00 uur.

In het uitgebreide lezingenprogramma tref je interessante praktijkcases, trends en concrete tips om direct mee aan de slag te gaan. Zowel de beurs als het lezingenprogramma is gratis te bezoeken. Op deze manier kun je eenvoudig zelf je programma samenstellen.

Enkele highlights uit het programma van deze editie:

Virtual, augmented en de mixed reality en de succesvolle inzet voor digital event marketing en de customer experience. Patrick Petersen, Docent-spreker, bestseller auteur online, mobile en contentmarketing, Oprichter AtMost.nl en SocialMedia.nl

Klantgedrag beïnvloeden: zo doe je dat met neuromarketing!
Sergio Romijn, (Co)Founder en Chief Brain Officer van Braynz