Koningsdag+2024%3A+decor+voor+merkactivaties+en+live+events
Nieuws

Koningsdag 2024: decor voor merkactivaties en live events

Het is een soort traditie: op Koningsdag gaan ook de merken en brands de straat op. Opvallend, creatief en soms minder opvallend en minder creatief. EventBranche.nl stuitte op drie alleraardigste brand activations. Statiegeld Nederland, GiG Hard Seltzer en de gemiste kans voor casino's.

Statiegeld Nederland creëerde dit jaar een speciale Koningsdagactie, met rapper Donnie in de hoofdrol

Holle Dolle Donnie van Statiegeld Nederland

De 'Holle Dolle Donnie' was een verwijzing naar de bekende Holle Bolle Gijs uit de Efteling. Met de activering wilde Statiegeld Nederland consumenten op een leuke manier aanmoedigen om hun blikjes en flessen in te leveren. Door hun statiegeld in te leveren bij de Holle Dolle Donnie, dragen mensen op Koningsdag niet alleen bij aan een schoner milieu, maar doneerden ze ook hun statiegeld aan daklozen.

De Holle Dolle Donnie was bereikbaar per boot en ook voor voetgangers. Unlimited Productions verzorgde de productie en logistiek. De activering met de Holle Dolle Donnie was een succesvolle samenwerking met onze opdrachtgever Gardeners.

Bron: Unlimited Productions (Facebook)


 

GiG komt met speciaal Koningsdag product

Speciaal voor Koningsdag 2024 lanceert GiG de Orange Anthem met een verfrissende orange smaak om de ultieme Koningsdag mee te beleven. Bob: ‘De Orange Anthem vliegt de deur uit en dat is mooi om te zien. Dat snap ik ook wel, want de verbeterde smaak is, al zeg ik het zelf, nu nog lekkerder. Dat is trouwens iets wat we altijd horen dat onze smaken zo goed zijn - echt gaaf!’


 

De gemiste kans voor alle casino merken

Ja hoor, daar was-tie weer: de menselijke fruitmachine. En wederom met maximale PR en Mediawaarde. Waarom is dit nog niet opgepakt door een casino-merk?

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.