
De winnende reclame:
Arian Buurman, algemeen directeur Ster: 'Kingcanary weet hoe je mooie televisie maakt én heeft veel ervaring met evenementen. Dat is belangrijk, want de kijker is belangrijk, maar ook de gasten in de zaal voor, tijdens en na de uitzending. Het is gewoon fijn samenwerken.'
'Naast deze vierde editie van de Ster Gouden Loeki kan Kingcanary terugkijken op een bijzonder succesvol jaar. Vooral de combinatie van organisatiekracht, regie en contentbeheer spreken aan. Door bedrijfsevenementen te behandelen als televisie-evenementen krijgen corporate klanten ook de inhoudelijke ondersteuning die vaak ontbreekt. Er wordt een redactieteam samengesteld die de taal van de klant spreekt, op niveau kan meedenken en weet de aangeleverde onderwerpen op een passende manier te presenteren.'
'Of het nu de Opening van het Stedelijk Museum is, de seizoenspresentatie van de NPO, een workshop, sales meeting en premiere voor Heineken of een leadership team meeting voor Vimpelcom, elke klant profiteert van die driedubbele aanpak: regie, redactie én productie. Alles onder één dak. Dat levert ook kostenvoordeel op, Kingcanary beschikt met PilotPost over een eigen audio- en videoproductie studio waar alle videocontent op maat gemaakt wordt. Vanaf het begin hebben we ons gericht op de kracht van content, een creatieve veelzijdige regie én productionele perfectie. Dat is veel, en dat is hard werken, maar het levert wel de beste evenementen op en dat waarderen onze klanten', vult Martijn van der Werff van Kingcanary aan.