
De opdracht luidde: ‘geef de gasten het ‘challenger-gevoel’ mee.’ De ruimte in het Zijdebalen Theater werd hiervoor in tweeën gedeeld. Een ruimte voor de ontvangst, diner en feest en de andere voor het plenaire gedeelte. Op de scheidslijn van deze twee ruimtes was een heuse ‘Challenger Area’ gecreëerd in de vorm van een boksring die tevens dienst deed als podium.
Tijdens het plenaire programma keek men naar een indringende videoclip met iconen, als Columbus, Einstein en Baumgartner, die het onmogelijke mogelijk hebben gemaakt versneden met beelden van Mazda. Deze clip, ondersteund met een live optreden van Haris (X Factor winnaar 2013) met het nummer ‘I won’t give up’ van Jason Mraz vormde een metafoor voor het beeld waar Mazda voor staat.
Het plenaire programma eindigde met de onthulling van de Mazda3. Na dit moment kregen de aanwezigen de gelegenheid om de auto te bekijken en erin plaats te nemen.
Gelijktijdig verplaatsten de gasten zich terug naar de eerder bezochte area die volledig omgebouwd was naar een culinair etablissement. Met zicht op de nieuwe modellen genoten de gasten van een uitgeserveerde proeverij. De avond eindigde met een optreden van de live band.
Aan het eind van de avond werden de gasten in hun eigen auto door een privéchauffeur thuisgebracht. Mazda staat voor kwaliteit en veiligheid in hun dienstverlening, tot in de kleinste details.