26 september 2011

KAAT&CO organiseert 125 jaar Triumph evenement in Verkadefabriek

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU CONCEPTONTWIKKELING - Bij Triumph, ondermode, draait alles om ‘shape’. Al 125 jaar lang is Triumph gefocused om de toekomst van de ‘vrouwelijke shape’ vorm te geven. Daarom stond het jubileumevenement ‘125 jaar Triumph – Shaping the Future’ volledig in het teken van 'shape'.

Tijdens een multimediale theatervoorstelling nam Triumph haar gasten mee langs de
afgelopen 125 jaar. Historische mijlpalen van Triumph en diens lingerie, ontwikkelingen in
fashion en markante maatschappelijke gebeurtenissen vormden de rode draad tijdens een op maat gemaakt polygoonjournaal. Dit werd verweven met live performances zoals modestatements, dans en humoristische acts. Het jubileumevenement vond plaats in de Verkadefabriek in Den Bosch.

Company pride
Door Triumph en Triumph’s fashion tijdens de plenaire show stevig te verankeren in verleden, heden en toekomst, werd het gezamenlijk ervaren van het gevoel van trots versterkt. Trots en verbondenheid met het bedrijf en elkaar, vierden gedurende de jubileumparty hoogtij . De spectaculaire afterparty bezorgde het event een kookpunt met spetterende optredens van de Zwoelie Troelies, Red Hot Pianoparty en een finale met de enige echte ‘Robby Williams’ impersonator.

Facts & Figures
Opdrachtgever: Triumph International BV
Evenement: Jubileumevenement ‘125 jaar Triumph – Shaping the Future’
Aantal gasten: 250 gasten (medewerkers + partners)
Locatie: Verkadefabriek - Den Bosch
Organisatie: KAAT&CO