10 februari 2016

Jonge ondernemers maken van good old sandwichbord een Led-variant

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

PROMOTIEARTIKELEN EVENEMENT - Het idee voor RECLAMELOPEN.NL is ontstaan vanuit het concept van de sandwichborden waarmee een reclameboodschap werd overgebracht op drukbezochte locaties. Door dit concept in een nieuw jasje te steken zijn de ondernemers Nick Seetz (21) en Tom Busker (21) op het idee gekomen om een dienst op te zetten met lopende LED-verlichte reclameborden. Op hun rug, hoog boven de hoofden van eventbezoekers.

Op 7 oktober 2015 is RECLAMELOPEN.NL officieel gestart. De onderneming is opgezet vanuit de Minor Ondernemerschap aan de Hogeschool van Amsterdam. Gedurende de periode in de Minor is gebleken dat dit reclamemedium de aandacht van alle bezoekers op beurzen en evenementen weet te trekken. RECLAMELOPEN.NL heeft zo diverse opdrachten uitgevoerd, zo waren zij o.a. aanwezig op op Festivak in de Jaarbeurs in Utrecht. De mannen liepen hier rond met de dagprogrammering van de Mainstages wat resulteerde in goed bezochte lezingen. Daarnaast waren de mannen te vinden op de Nationale Sport Vakbeurs waar zij voor Voetbalshop.nl extra aandacht op hun beursactie wisten te vestigen.

Binnen de eventbranche zijn de jonge ondernemers op zoek naar partnerschappen om zo het aantal opdrachten en de onderneming naar een volgend niveau brengen.