Revoluties.
Ze hebben ons leven versneld, veranderd, vernieuwd en soms tot stilstaan gebracht.
Revoluties.
Soms in je eentje, soms samen, schouder aan schouder, een heel land, de hele wereld…
Knokken voor nieuwe normen en waarden, voor verbetering, een mooiere aarde
Aan de muur van de kerk, op de zeepkist, met gebalde vuist of een enkele keer fluweel En nu? Nu zit u er middenin!
Het is tijd om de berg te beklimmen.
De berg van marketing en communicatiemiddelen.
In een wereld waar we over elkaar heen rollen van de nietszeggende terminologieen als: disruptive contentmarketing, influencermarketing, emergingcommunicatie of intermenselijk communiceren…
Daar is de uitkomst al lang bekend: wij, u, de klant, uw fan wil maar 1 ding:
Het moet echt zijn, het moet echt voelen, pas dan willen wij u geloven
En daarom beklimmen wij de berg.
Want dat is wat wij kunnen. Dat is wat wij doen.
En daar bovenaan, op die berg, waar de zon altijd schijnt, waar de Giraffen zich laven aan de verse bladeren, daar is het tijd voor ons om de rug te rechten en onze plek op te eisen
De wereld is nog nooit zo snel veranderd.
Wantrouwen, kritiek en moderne politiek
Het is de doffe keerzijde van een medaille die blinkt van belevenissen, de zoektocht naar samenzijn, de verwevenheid met eigen social media kanalen,
de wereld in je hand,
alle kennis in je broekzak
En middenin al die veranderingen klinkt een schreeuw, onze schreeuw, harder dan ooit voren, een schreeuw om elkaar te ontmoeten, om merken hun echte verhaal te laten vertellen, om een bedrijf te kunnen geloven willen we ze voelen, zien, ruiken, beleven.
En waar we elkaar al vonden in de grotten van de Neanderthalers, op het dorpsplein, in de arena, op de markt, daar doet 2018 er nog een schepje boven:
Communicatie vinden we pas geloofwaardig als voldoende zintuigen zijn geprikkeld, als voldoende emoties bepaald hebben of wij uw merk, uw bedrijf, uw boodschap wel of niet geloven en dat, precies dat, kan maar op 1 manier:
Bovenop die berg, waar die Giraffe de verste bladeren vindt, is het nu tijd om het woord te delen.
De beleving te verkondigen als het communicatiemiddel van nu en de toekomst.
En daarom doen we vandaag onze belofte:
Dames en Heren het is 2 februari 2018. En u was getuige van de Gouden Giraffe Event Awards.
Maar dit was veel meer dan een awardshow.
Want waar we al met elkaar praatten in ons berenvel in de grot, daar is 2018 het jaar dat bedrijven, merken, overheidsinstellingen, goede doelen en andere organisatie gaan inzien dat als je echt gehoord wilt worden, als je echt iemand wilt raken, betrokken wilt krijgen, dan moet dat LIVE.
Het live moment, het evenement is vanaf nu dé kapstok voor iedere marketing en communicatiemix.
Wij maken fans van uw klanten, wij zorgen voor gedragsverandering van uw medewerkers, wij maken missies en visies levend en begrijpbaar, wij maken uw hele bedrijf en merk levend en dan, pas dan zult u worden gegeloofd.
En daarom is het tijd, tijd voor onze revolutie: JOIN THE LIVE REVOLUTION!!!