13 oktober 2006
Jaarbeurs Utrecht opent vernieuwd congrescentrum met Meetingmoods
Jaarbeurs Utrecht opent donderdag 26 oktober het
geheel vernieuwde congres- en vergadercentrum met het nieuwe vergaderconcept
Meetingmoods.
Uitgangspunt van Meetingmoods is dat mensen in de juist 'mood' moeten zijn om de doelstellingen van een bijeenkomst te behalen. Er zijn zes Meetingmoods met ieder zijn eigen kleur en eigen catering, zaalopstelling, meubilair, muziekkeuze en ontvangst.
Moodmakers
Medewerkers van Jaarbeurs Utrecht treden
op als 'moodmakers' en bepalen per bijeenkomst met de klant de juiste mood.
Zo staat de kleur rood bijvoorbeeld voor energiek en is geschikt voor
verkooptrainingen, terwijl de blauwe mood meer geschikt is voor inspireren en
kennisoverdracht.
1,6 miljoen
Om het moodconcept volledig te kunnen toepassen heeft Jaarbeurs Utrecht 1,6
miljoen euro geïnvesteerd in het aanpassen van de accommodatie. Alle 29
vergaderzalen in het complex zijn voorzien van een zogeheten mediaband. Deze
matglazen band op ooghoogte biedt plaats aan LED verlichting, die de zes kleuren
van het Meetingmoods-concpet kan weergeven. Daarnaast hebben alle zalen nieuw
meubilair, zonwering en vloerbedekking.