Jaarbeurs Utrecht gaf donderdag voor 200 genodigden
het officiele startschot voor de vernieuwde vergader- en congreszalen. Het
vernieuwende Moodconcept van de Jaarbeurs viel in goede smaak bij de
genodigden.
Donderdag konden de gasten een kijkje nemen in de
nieuwe zalen, waarbij licht, geluid en geur voor experience zorgen in de
vergaderzaal. In overleg met de zogeheten Moodmakers kan een klant voor ieder
specifiek doel van een vergadering of congres een aparte mood creeeren.
Mediaband
Daarvoor beschikken de vernieuwde zalen over een mediaband, die met één
druk op de knop de gehele ruimte in een andere kleur verandert. Reacties van
aanwezigen waren louter positief, het resultaat was dan ook zeker vernieuwend en
indrukwekkend te noemen.
Elisabeth Matos, manager van het congres- en vergadercentrum in de
Jaarbeurs, was trots op het resultaat. "We nemen afscheid van het oude
congrescentrum en zijn met het nieuwe resultaat mooier geworden. Daarom kunnen
we meer van onszelf houden en zo kunnen we ook meer van onze klanten gaan
houden."
Relevante links: