Internationale+meetingplanners+in+zee+met+Noordwijk+Marketing
Nieuws

Internationale meetingplanners in zee met Noordwijk Marketing

Twintig internationale meetingplanners trotseerden eind mei de Noordzee in Noordwijk. De activiteit maakte onderdeel uit van een door Noordwijk Marketing gerealiseerd programma waarmee de badplaats zich als congresdestinatie aan de meetingplanners presenteerde.

Het Noordwijk-programma was een van de pijlers van de Holland Showcase 2010 die het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen twee maal per jaar organiseert om Nederland als congresland in de etalage te zetten.

Rollercoaster
Noordwijk Marketing: 'Om de kracht van Noordwijk als aantrekkelijke congresbestemming te tonen kregen de meetingplanners een ware rollercoaster van indrukken voorgeschoteld: de hele dag VIP vervoer in de Black Diamond touringcar van Brouwer’s Tours, een ontvangst met handmassage in de Hotels van Oranje, een presentatie door ESA-ESTEC in Space Expo, een ‘fietsende’ lunch in NH Conference Centre Leeuwenhorst, een Life Rescue programma op zee met Goesting Events en de KNRM, een aperitief in de Kerk aan Zee, een diner in Grand Hotel Huis ter Duin en tot slot een goede nachtrust in het Palace Hotel.'

Compactheid
'De meetingplanners, afkomstig uit Frankrijk, Engeland, Duitsland, Italië, Zweden, België, Spanje en de USA roemden Noordwijk om haar persoonlijke sfeer en compactheid in combinatie met het grote aantal kwaliteitsaanbieders', aldus Noordwijk Marketing.

© 2021 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.