6 februari 2013

Internationale kopstukken uit de eventbranche voorspellen de toekomst

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENTBRANCHE MAGAZINE - In het eerste nummer van EventBranche magazine, dat geheel gerestyled is, een artikel met kopstukken uit de Europese eventbranche.

Het uitebreide artikel in EventBranche Magazine 1 - 2013, maar hier online al een paar korte oneliners:

Věra Gajdošíková – Vodafone - Tsjechië
'Verdiep je als eventprofessional in nieuwe technologieën: events moeten samen gaan met social media.’

Christian Mutschlechner – Conventie Bureau Wenen – Oostenrijk
'Zorg voor actieve betrokkenheid in plaats van passief enthousiasme bij uw gasten.’

Reinhard Pommerel – Pommerel Livemarketing – Duitsland
'Een evenement goed kunnen organiseren is niet meer afdoende om succesvol te zijn. Eventprofessionals moeten zich verder ontwikkelen als communicatie-experts.'

Elling Hamso – European Event ROI Institute - Noorwegen
‘Measure before you get measured’

Michael Mueller – Samsung - Duitsland
‘Eventmarketing groeit door’