Hulskamp Audiovisueel pakte vorige week aardig uit
voor enkele tientallen Rabobank-directeuren en hun partners. In de studio van
Hulskamp presenteerde de toeleverancier een scala aan noviteiten en
toepassingen.
Zijn wij bij FZ hier gevoelig voor? Ja een beetje
wel, is wel erg leuk om zo de parkeerplaats op te rijden hoor...
Hulskamp-hologram
Uitpakken deed de audiovisuele toeleverancier zeker. Met een presentatie
waarbij kleine en grote projecties indruk maakten. Klein door in het katheder
een gekanteld scherm te plaatsen waar de spreker toegesproken werd door een
opgenomen personen. Groot door een zeer realistisch hologram van meneer Hulskamp
zelf die de Rabo-mensen toesprak.
Fatima in etalage
Onder de titel 'Interactief is het heden' nam kersverse art director René
Pouwelse de gasten mee door een groot aanbod aan mogelijkheden, toegespitst op
de praktijk van de Rabobank. 'Ziet u het al voor zich: Fatima als hologram in uw
etalage, die tegen een ruit klopt om voorbijgangers aan te spreken, die
vervolgens op de winkelruit met een touchscreen een vragenlijst kunnen
invullen?'
De directeuren van de grotere Rabobank-vestigingen waren duidelijk onder de
indruk en lieten zich vervolgens rondleiden door het Hulskamp-gebouw.
Oplocatie.nl: