19 oktober 2007

Hulskamp pakt uit voor Rabobank-directeuren

Rubrieken

Hulskamp Audiovisueel pakte vorige week aardig uit voor enkele tientallen Rabobank-directeuren en hun partners. In de studio van Hulskamp presenteerde de toeleverancier een scala aan noviteiten en toepassingen.
Zijn wij bij FZ hier gevoelig voor? Ja een beetje wel, is wel erg leuk om zo de parkeerplaats op te rijden hoor...

'We hebben flink uitgepakt, maar Rabobank is dan ook een goede partner van ons en door het echt te laten zien wat we kunnen, krijg je een veel sterkere binding met het product', weet Steve Klein van Hulskamp.

Hulskamp-hologram
Uitpakken deed de audiovisuele toeleverancier zeker. Met een presentatie waarbij kleine en grote projecties indruk maakten. Klein door in het katheder een gekanteld scherm te plaatsen waar de spreker toegesproken werd door een opgenomen personen. Groot door een zeer realistisch hologram van meneer Hulskamp zelf die de Rabo-mensen toesprak.
Fatima in etalage
Onder de titel 'Interactief is het heden' nam kersverse art director René Pouwelse de gasten mee door een groot aanbod aan mogelijkheden, toegespitst op de praktijk van de Rabobank. 'Ziet u het al voor zich: Fatima als hologram in uw etalage, die tegen een ruit klopt om voorbijgangers aan te spreken, die vervolgens op de winkelruit met een touchscreen een vragenlijst kunnen invullen?'
De directeuren van de grotere Rabobank-vestigingen waren duidelijk onder de indruk en lieten zich vervolgens rondleiden door het Hulskamp-gebouw.
Oplocatie.nl: