18 november 2014

Heinz zet met Bureau JEZ relatie-evenement neer in Arendshoeve

Door Sjoerd Weikamp
EVENEMENTENBUREAU CONCEPTONTWIKKELING - Ruim 400 relaties van Heinz werden vrijdag 14 november voor één dag uit de winter naar de zomer gehaald. Dat gebeurde tijdens de Heinz Winter Break, het jaarlijkse relatie evenement van het voedingsmiddelenconcern.

Bureau JEZ ontwikkelde een concept, waarin de locatie, catering, styling en entertainment in het teken stonden van duurzaamheid en zomers groen, overgoten met een Heinz-signatuur. Plaats van handeling was Arendshoeve. The Garden of Amsterdam. Temidden van de botanische planten van de groene en duurzame locatie boeide spreker Martijn Aslander de supermarktondernemers met een inspirerende presentatie over de ongekende mogelijkheden die de huidige netwerksamenleving biedt voor de mens en de arbeidsmarkt. Stand up comedian Leon van der Zande sloot daar op aan met een custom made show voor de doelgroep van Heinz.

Aansluitend was er veel ruimte voor fun en ongedwongen netwerken. Ook waren er diverse activiteiten, waarin merken van Heinz verwerkt waren. Gasten deden zich te goed aan het Wijko kippendijen buffet en aan de Karvan Cévitam Cocktailbar. Sterrenkok Ron Blaauw serveerde vanuit een supersmoker burgers met een speciaal door hem gemaakte Heinz ketchup/basilicumsaus. Bezoekers gingen op de foto in de Honig photobooth-bus en de tot leven gewekte Henry John Heinz (oprichter van het voedingsmiddelenconcern in 1876) stal de show als gastheer tijdens een Heinz verloting.

Grootste indoor barbecue van Nederland
Eén van de hoogtepunten was de barbecue, verzorgd door cateraar Smokey Goodness. Heinz barbecues en een grote, in het oog springende, smoker zetten de toon voor de authentieke, ambachtelijke bereiding van diverse soorten scharrelvlees, dat verorberd werd met diverse producten van Heinz.