
GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - McDonalds organiseerde samen met bureau BrandXtension Good Times Island. De jury van de Gouden Giraffe Event Awards zag naast de cijfermatige feiten (oa 96% van alle Nederlanders werd in de zomer bereikt met communicatie over Good Times Island, actiewebsite werd ruim 333.000 keer bezocht. 34.899 mensen schreven zich in om een bezoek aan het eiland te winnen) ook de overtuigende manier hoe McDonalds haar merkwaarden tot leven bracht.
Tijdens de finaleronde was de pitch van McDonalds samen met BrandXtension overtuigend. In het bijzijn van honderden eventprofessionals en opdrachtgevers liet McDonalds nog eens duidelijk horen wat het eventconcept voor het merk gedaan heeft. Dat bleek voor de winst te zorgen in een categorie waar ook Rijksmuseum en Magnum prachtige events in de finale presenteerden.
Winnaar BRAND EVENTS Gouden Giraffe Event Awards 2017
Casenaam: McDonald's Good Times Island
Inzender: BrandXtension
Opdrachtgever: McDonalds Nederland
En als toetje nog even de making-of van het allerbeste Brand Event van Nederland:
- Brand Events: McDonalds Good Times Island
- Congressen: Zaam 5 jaar The Battlez
- Interne Events: The C&A Future Challenge
- Relatie Events: VergezichtNL, 100 jaar KuiperCompagnons
- Publieksprijs creatief: McDonalds Good Times Island
- Publieksprijs innovatief: Coca-Cola OPEN
BEKIJK HET VOLLEDIGE ALBUM VAN CLICKSHOTS.NL:
<p style="text-align: center;"></p>

#jointheLIVErevolution